This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
großer Wasserdrachen/Leviathan in jap. Technik
Jalaila schrieb:Nein, da hast du recht. Ich finde die Hörner auch zu groß, wirkt fast schon wie ein Stierkopf *g* Dafür kann ihm keiner was anhaben. Ich finde auch, dass der Körper zum Kopf generell etwas klein geworden ist. ich hab beides getrennt geperlt und dann aneinander gebaut. Der nächste Körper wird größer.

Ich finde die proportionen ok. Ich finde nur den Hals etwas zu dünn. Sonst fine ich passts ;-)
Mal ne frage: Hast du das gleiche gemacht wie beim kleinen Lung mit der biegung, oder hast du
etwas anderes irgendwie anders gemacht?

Nachrichten in diesem Thema
Re: großer Wasserdrachen/Leviathan in jap. Technik - von Anonymous - 15.08.2011, 15:19
Re: großer Wasserdrachen/Leviathan in jap. Technik - von Anonymous - 15.08.2011, 19:12
Re: großer Wasserdrachen/Leviathan in jap. Technik - von Anonymous - 15.08.2011, 19:22

Gehe zu:

Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 5 Gast/Gäste