This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Blau-Grünes Schildkröten Trio
#1
Ein bisschen hab ich ans Meer gedacht als die Drei geperlt hab ^^

[attach=27525][/attach]

AL: Small Head Zootiere


Angehängte Dateien Thumbnail(s)
   
Liebe Grüße
Suahelia

https://suahelia.jimdo.com/
Zitieren
#2
Die sind richtig Klasse, am Besten gefällt mir die in der Mitte!
Perlige Grüße von
Saphira
Zitieren
#3
Die sehen alle drei spitze aus. Da werde ich doch glatt neidisch Spiteful Pardon
[size=10]Rächtschraipunk isd vaß führ fahntasielohßä! [/size] Search
Patenkind von Perlendrache
Zitieren
#4
wow sind die toll.
"Geh der Sonne entgegen, dann Fallen die Schatten hinter dich"

Meine Partin ist Jenny Pleasantry
Zitieren
#5
Die drei sind wunderschön, vor allem so in der Gruppe Love
Zitieren
#6
Sehr niedlich, das Trio!
Mich mobben die ja immer, obwohl sie so klein aussehen. Und Du machst davon gleich drei - Hail Respekt!
LG, Rabenkauz

Meine Perlenpatin ist Anni310.

People should not be treated like cattle, and perhaps even cattle should not be treated like cattle. -Ashleigh Brilliant
(Menschen sollten nicht wie Vieh behandelt werden, und vielleicht sollte man selbst Vieh nicht wie Vieh behandeln.)
Zitieren
#7
Die Schildkrötengruppe sieht wirklich gut aus - die Grün- und Blautöne passen sehr gut zusammen!
Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste