This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
meine Sammelfiguren
#1
hallo zusammen,hier möchte ich nach und nach alle meine sammelfiguren euch vorstellen, die in den monaten so endstanden sind.
ich hoffe sie gefällt euch

liebe grüße

den anfang macht eine Hello Kitty

Die Anleitung stammt von Sasaki Kimiko und ist im Buch Sanrio Characters Bead Motifs zu finden.

[Bild: 20121123135121851.jpg]
Zitieren
#2
Süüß! Smile
Zitieren
#3
Wie putzig Smile
Ich würde nur vielleicht beim nächsten Mal für die Augen Wachsperlen nehmen. Normale Rocailles geben immer so Schlitzaugen ab Wink
Liebe Grüße,
Linda
Zitieren
#4
süß!echt klasse geworden! Smile
Zitieren
#5
Zitieren
#6
Bin eigentlich kein Fan von Hello Kitty, aber deine finde ich niedlich. Ist dir gut gelungen. ^^
Zitieren
#7
Ich finde deine Hello Kitty süß und ich mag sie auc
A day without laughter is a wasted Day
Zitieren
#8
Die blinzelt eben etwas verträumt in die Sonne, wie Katzen das so tun. Eine schöne Hello Kitty mit Charakter.
truth: It is a beautiful and terrible thing, and should therefore be treated with great caution. - A.P.W.B.D.
Zitieren
#9
Mir gefällt sie.
Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste