This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Neonschmetterlingsdrache
#11
Cool! 8-) Ich hab ihn schon in deinem Avatar-Bildchen bewundert und in etwas größer gefällt er mir noch besser! Die Farben des ersten sind wirklich klasse und passen perfekt zu dem kleinen Drachi!
.
[size=8]A home without a cat is just a house............................................................................................www.westmonster.eu
Zitieren
#12
süß, die Perlen sehen echt interesant aus.
Zitieren
#13
Die Neonperlen passen ja super.
Zitieren
#14
Die sind ja total niedlich ♥
Die grünen Perlen sing mega toll, darf ich fragen woher du die hast? Smile
Zitieren
#15
die hab ich von <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.i-perlen.de">www.i-perlen.de</a><!-- w --> Biggrin
Zitieren
#16
Süüüüß! Genial wäre es doch, wenn es leuchtende Perlen gäbe oder? Dann könnteste du nen leuchtenden Drachen machen :lol:
Zitieren
#17
Die Drachen sind süß -
richtige Frühlingsdrachen

da freu ich mich gleich nochmal mehr auf den Frühling
Liebe Grüße aus Berlin
Bettina
Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste