This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kolumbus - der Kummerschlucker
#11
Ich freu mich, dass Euch der kleine Kolumbus gefällt ^^
Nieselpfote,'index.php?page=Thread&postID=91005#post91005' schrieb:der ist sehr schön geworden. Smile
Ich find die kleinen Flügelchen echt klasse. Love
Die Anleitung im Buch hatte keine Flügel, wir waren aber der Meinung, dass er Flügel braucht - schön dass sie dir gefallen.
Der Zwillings-Bruder wird leider noch warten müssen, dies WE war "alten kaputten Rechner wieder flottmachen" dran Monster
Liebe Grüße aus Berlin
Bettina
Zitieren
#12
ein wirklich tolles Exemplar habt ihr da gezaubert,
meine Kids wünschen sich auch einen, zum Glück einen von denen zum Kaufen, weil Nähen ist nicht meins.
Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste