This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Der flinke Schnatz aus Harry Potter
#1
Ich perl irgendwie nie für mich xD

Dieser kleine Kerl ist auch für eine Brieffreundin entstanden, die Total auf Harry Potter steht und gerade ne schwere Phase hat und da ich einfach zu gutmütig bin, hab ich ihr heimlich diesen kleinen Schnatz aus Harry Potter geperlt, der eine eigenkreation ist und dafür finde ich ihn echt gut geworden , da er mich wirklich an den Schnatz aus Harry Potter erinnert <3


Angehängte Dateien Thumbnail(s)
   
Zitieren
#2
Mich auch Wink
Der ist dir wirklich gut gelungen
unverkennbar ..der Schnatz ^^
Zitieren
#3
Der ist voll gut geworden! Thumbsup

Man erkennt den Schnatz sofortWink.
[size=10][size=8][/size][/size]Liebe Grüsse Tongue

Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light. -Albus Dumbledore
Zitieren
#4
sehr gut gelungen. Da freud sich bestimmt jemand ganz doll.
Das Lächeln, das du aussendest, kehrt zu dir zurück Smile (Indisches Sprichwort)
Zitieren
#5
Kann man sehr gut erkennen! Biggrin
truth: It is a beautiful and terrible thing, and should therefore be treated with great caution. - A.P.W.B.D.
Zitieren
#6
Ja, man erkennt den Schatz Wink. Ich denke da wird sich deine Freundin freuen...
Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste