This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Erdmännchen
#1
Zitieren
#2
Süüß Love Love
Das kleine Kerlchen guckt so richtig erdmännchenmäßig Biggrin
Verrückt? Nein, nur Spaß am Leben ^^


You'll never walk alone.


Patin von Lescha

Liebste Grüße,
Scratti

Zitieren
#3
Er ist einfach zum knuddeln Love
Tolle farbwahl
Zitieren
#4
Wie süß!! Love
Liebe Grüße,
Annili ^^
Zitieren
#5
Ein richtiger Wonneproppen! Biggrin
truth: It is a beautiful and terrible thing, and should therefore be treated with great caution. - A.P.W.B.D.
Zitieren
#6
Ein total süsser kleiner Fratz
Den muss man einfach lieb haben
Lg MrsMaus
Zitieren
#7
Nein .. wie drollig Love
Das ist ein wirklich knuffiges
Kerlchen .
Zitieren
#8
Was für ein hübscher Kerl Smile. Dieses braun finde ich wunderschön und nehme es auch gerne für "sandige" Tiere...
Zitieren
#9
Erdmännchen sind einfach soo putzig und dieses Perlentier trifft den Nagel einfach auf den Kopf und steht den ,,Echten" an Niedlichkeit in Nichts nach. Die Fellfarbe mag ich auch sehr und perle selbst gern damit.
Für gelegentliche Wortverdreherei ist mein IPad verantwortlich!
Wer Rechtschreibfehler findet, darf sie behalten! Rofl
Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste