This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ente
#1
Endlich folgen Bilder meiner selbst entworfenen Ente.
Sie steht hier schon eine ganze Weile und quakt vor Ungeduld Biggrin Sie ist so stolz Wink

[Bild: ir19-b-6512.jpg]

[Bild: ir19-c-c20a.jpg]

[Bild: ir19-d-c51c.jpg]
*Solange Menschen denken, dass Tiere nicht fühlen, müssen Tiere fühlen, dass Menschen nicht denken*
[img]ttp://perlentiere.forumprofi.de/images/smilies/icon_redface.gif[/img]
Zitieren
#2
Ohhh süßß !!!
Der Hals ist klasse geworden !
LG
Zitieren
#3
Genial die Ente, gefällt mir sehr sehr gut.
Zitieren
#4
Die sit sehr schön und steht auch toll!
Ganz liebe Grüße!
Franzi
Zitieren
#5
uiiiii eine stockente.....sehr sehr hübsch geworden Smile
Zitieren
#6
Die ist richtig schön geworden!
Zitieren
#7
Sehr naturgetreu!
Zitieren
#8
Super schön und süß ^^
Zitieren
#9
die ist echt sehr süß geworden :-)
Zitieren
#10
Die ist schön! Fast noch schöner als die Vorlage von Ingrid Moras in dem Buch Perlentiere bunt und plastisch. Die hab ich dieses Wochenende für ein Geschenk geperlt und finde die Füsse zu gross und die Flügel zu klein. Deine Proportionen sehen besser aus.
truth: It is a beautiful and terrible thing, and should therefore be treated with great caution. - A.P.W.B.D.
Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste