This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Der Hase mit der dicken Nase
#1
Habe auch den Hasen von Saphira nachgeperlt (Danke für die Anleitung) da ich ihn so süß fand.
Ich habe leider keine 3mm Perlen und deshalb eine 4mm Perle genommen, weshalb die Nase etwas dicker geworden ist.

[Bild: HaseZauberhut_web.jpg]


[Bild: HaseZauberhut2_web.jpg]
Zitieren
#2
der ist ganz toll geworden! Die Nase gibt ihm, besonders auf dem unteren BIld, einen verschmitzten Gesichtsausdruck Wink
Ganz liebe Grüße!
Franzi
Zitieren
#3
Richtig knuggelig !!!
Zitieren
#4
Der ist richtig süß!
Zitieren
#5
Der ist echt süss geworden!
truth: It is a beautiful and terrible thing, and should therefore be treated with great caution. - A.P.W.B.D.
Zitieren
#6
die knickeohren und die grosse nase....hihihi
die machen den richtig putzig.
ja nix dran ändern
Zitieren
#7
Der ist ja süß geworden.
Ich finde auch, die große Nase lässt ihn so richtig niedlich aussehen.
Zitieren
#8
der ist ja auch niedlich geworden.
Danke fürs Nachperlen.
Zitieren
#9
Wow echt total süß!
Ich warte noch auf meine Perlenbestellung,dann mach ich ihn auch Wink
Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste