This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kätzchen-Schweinchen-Schneckchen (jap.-Technik)
#12
lelo schrieb:Die sind allesamt sehr schön sauber gearbeitet Smile
Ich freue mich sehr die Schnecken zu sehen *g* Ist ja toll, dass du dazu sogar farblich passende Handyanhänger hast. Perfekt Biggrin
Die Schweinchenkarte ist wirklich mega niedlich.
Saphira schrieb:Nein die ist nicht selbst gezeichnet, so gut kann ich leider nicht malen, das ist ein Motivstempel von Lelo-Design
:lol: 8-)

Was meinst du wie ich gelacht habe als du die Schnecken gezeigt hast.
Lelo ist nämlich einer meiner Lieblings Stempel-Shops vor allem die Schneckenmotive. *g*
Zitieren


Nachrichten in diesem Thema
Kätzchen-Schweinchen-Schneckchen (jap.-Technik) - von Saphira - 23.01.2013, 15:41
Re: Kätzchen-Schweinchen-Schneckchen (jap.-Technik) - von Saphira - 23.01.2013, 21:22
Re: Kätzchen-Schweinchen-Schneckchen (jap.-Technik) - von Rabenengel - 23.01.2013, 22:12
Re: Kätzchen-Schweinchen-Schneckchen (jap.-Technik) - von nicole87 - 24.01.2013, 23:57

Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 3 Gast/Gäste