This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
delfin
#1
auf wunsch meiner grßen tochter, muß ich den für sie gemachten delfin auch ausstellen^^
[Bild: jd10-3-eccb.jpg]
hier ist er*lach*
[Bild: jd10-2-c81e.jpg]
[Bild: jd10-4-a87f.jpg]

buch: Perlentiere vom eismeer bis zur südsee von Ingrid Moras

bild 1 mit handy aufgenommen, die anderen 2 mit der kamera. finde, handy macht schönere fotos^^
Zitieren
#2
der sieht gut aus mir gefällt dass du statt die hellen opaken transparente Perlen genommen hast
A day without laughter is a wasted Day
Zitieren
#3
Was für Perlen hast du benutzt? Ich wollte den auch schon öfters machen, war mir aber nie mit den Farben sicher
Zitieren
#4
Sehr schöne Farben, aber ist die Schnauze nicht ein bisschen spitz? Biggrin
Zitieren
#5
Ein schöner Delfin und gut gearbeitet!
truth: It is a beautiful and terrible thing, and should therefore be treated with great caution. - A.P.W.B.D.
Zitieren
#6
der sieht klasse aus... Wink
LG,
Merlya21




Zitieren
#7
Zitieren
#8
Oder eine lila Milkakuh Wink
Zitieren
#9
Ich finde ja die Farben immer so toll.
Zitieren
#10
Och wie niedlich. Ich liebe Delfine Smile
Das Leben ist wie ein von Künstlerhänden geschliffener Diamant - einmalig und nicht wiederholbar.
[Achim Schmidtmann]
Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste