This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zwillinge ;)
#21
oh die sind ja süß die beiden. Dann herzlichen Glückwunsch zum Deutschen Meister 2012!
Zitieren
#22
oh cool dann wüsch ich dir/euch viel glück in calgary
A day without laughter is a wasted Day
Zitieren
#23
Danke, kann man immer gebrauchen Wink
LG,
Merlya21




Zitieren
#24
Oh, wow, gratuliere zum Meistertitel!
.
[size=8]A home without a cat is just a house............................................................................................www.westmonster.eu
Zitieren
#25
Glückwunsch Smile
Liebe Grüße,
Linda
Zitieren
#26
Herzlichen Glückwunsch und weiterhin viel Erfolg Wink
Zitieren
#27
oh..auch von mir Glückwunsch
Zitieren
#28
Oops Oops ohh... das ist aber lieb für die Glückwünsche! DANKE! Ich werde sie auch weitertragen, an die anderen (war ja schließlich keine Einzelleistung Wink )
LG,
Merlya21




Zitieren
#29
Von mir auch herzlichen Glückwunsch!

Die Zwillingsbärchen sind super niedlich geworden.
Mein Blog: Webhort
Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste