This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stör
#11
[schild=1,1,0000FF,C0C0C0]Like[/schild]

wääääh Kavier ist echt eklig Biggrin
Zitieren
#12
Der Stör ist super geworden. Sehr schöne Farben gewählt.
Mein Blog: Webhort
Zitieren
#13
Heyy, der Stör sieht toll aus!!
Zitieren
#14
.
[size=8]A home without a cat is just a house............................................................................................www.westmonster.eu
Zitieren
#15
Ich weiß, dass es so was gibt. das is aus iwelchen Seetang & so und dann gibts noch süßen kavier. das ham die mal bei galileo oder so gebracht. Da haben die ein ganzen chinesisches menü zum selbst machen getestet und das war alles süß...
Zitieren
#16
Witzig. Muss ich mal recherchieren. Dankeschön! Smile
.
[size=8]A home without a cat is just a house............................................................................................www.westmonster.eu
Zitieren
#17
bitte bitte ;D
Zitieren
#18
Sieht sehr edel aus.
Zitieren
#19
Wow, der ist dir super gelungen! Klasse Smile
Liebe Grüße,
Linda
Zitieren
#20
danke für die komplimente.

ich glaub ich mach noch mal einen aber diesmal die weißen streifen dünner und vielleicht nicht ganz so lang. irgendwie finde ich das er noch besser aussehen könnte.
Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 3 Gast/Gäste