This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Der Drache auf meinem Fensterbrett
#11
Er sieht klasse aus, vor allem durch die Farben der Flügel. Dass er den Kopf stolz oben trägt, gefällt mir noch besser als in der Originalanleitung.
Zitieren
#12
Für gelegentliche Wortverdreherei ist mein IPad verantwortlich!
Wer Rechtschreibfehler findet, darf sie behalten! Rofl
Zitieren
#13
Ein schöner stolzer Drache mit einer tollen Farbkombination. Thumbsup Gefällt mir richtig gut und wenn es so einfach ist so einen tollen Drachen zu bekommen, lass ich auch mal das Fenster richtig weit offen. Vielleicht verirrt sich auch einer zu mir. Biggrin
Zitieren
#14
sieht echt toll ausBiggrin
Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste