This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
noch ein fisch von rrkra
#11
@ mettalqueen: Ist doch schön, so wird es nie langweilig Wink
Ganz liebe Grüße!
Franzi
Zitieren
#12
toll und nichts kann ich basteln
Zitieren
#13
*Solange Menschen denken, dass Tiere nicht fühlen, müssen Tiere fühlen, dass Menschen nicht denken*
[img]ttp://perlentiere.forumprofi.de/images/smilies/icon_redface.gif[/img]
Zitieren
#14
Der sieht super aus!
Zitieren
#15
Oh schööön Smile Echt tolle Farben!
Zitieren
#16
LG,
Merlya21




Zitieren
#17
Der ist echt toll geworden. Die Farben sind super schön, vor allem so kräftig. Gefällt mir sehr gut.
Mein Blog: Webhort
Zitieren
#18
Hey der sieht echt toll aus! der passt gut zu meinen dreien! :-) die Abwandlung der rückenflosse finde ich klasse!
truth: It is a beautiful and terrible thing, and should therefore be treated with great caution. - A.P.W.B.D.
Zitieren
#19
Orkania schrieb:Hey der sieht echt toll aus! der passt gut zu meinen dreien! :-) die Abwandlung der rückenflosse finde ich klasse!

wir können ja eine familie gründen :lol:
die flossen sind einfache perlenstäbe. ich habe den faden nicht mehr durch die perlen gekriegt, um es richtig zu machen... Oops
LG,
Merlya21




Zitieren
#20
ich hab die auch nicht hingekriegt und musste improvisieren
:lol:
truth: It is a beautiful and terrible thing, and should therefore be treated with great caution. - A.P.W.B.D.
Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste